Samsung przed oficjalną premierą najnowszego modelu Samsunga Galaxy Fold rozesłał telefony do recenzentów, aby ci mogli je wcześniej przetestować – pisze theverge.com. Ten model miał być innowacyjny ze względu na składany ekran. Problem jednak w tym, że nie u wszystkich recenzentów przeszedł pozytywnie próbę. Niektórzy z nich zgłosili, że ekran telefonu uległ awarii już drugiego dnia testów – czytamy.
Samsung odniósł się do tej sprawy w oświadczeniu. Jak podaje portal, firma przyznała, że rozesłała ograniczoną liczbę telefonów do mediów dla wcześniejszego przeglądu oraz że otrzymała kilka raportów o stanie wyświetlacza, który uległ awarii po niedługim czasie jego użytkowania.
Producent telefonów zagwarantował, że dokładnie sprawdzi uszkodzone ekrany, aby ustalić przyczynę usterki. Zwrócił uwagę także, że w niektórych przypadkach powodem uszkodzenia ekranu mogło być zerwanie ochronnej folii, która nie powinna zostać usunięta, ponieważ jest integralną częścią wyświetlacza – czytamy dalej. Firma zaznaczyła, że po premierze Galaxy Fold informacja na ten temat będzie wyraźnie zaznaczona oraz dostarczona do wszystkich klientów – pisze źródło.
Theverge.com przypomina, że to nie pierwsza wpadka technologiczna Samsunga i że po eksplodującej baterii Galaxy Note 7, jego użytkownicy nadal nie mogą wnosić tego modelu na pokład samolotu. Źródło dodaje także, że pomimo wydania przez Samsunga oświadczenia w sprawie Galaxy Fold, przyczyna jego awarii nadal nie została wyjaśniona. Seriws pisze jednak, że firma planuje w Stanach Zjednoczonych przyspieszyć datę premiery tego modelu. (pm)