Za kontakty z mediami polskiej marki BOHOBOCO, stworzonej przez duet projektantów Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach, będzie odpowiadać Julia Dyzio, PR Manager.
Julia Dyzio jednocześnie współpracuje też z markami Zahara Leather, The Odder Side, a także SHOWROOM.pl, gdzie obecnie wspiera organizację eventów. Jest absolwentką kierunku Brand Management i Fashion Business w szkole Istituto Marangoni w Paryżu. Doświadczenie zdobywała podczas współpracy z markami Alexander Wang, Each x Other, a także w agencji PR Consulting w Paryżu.
Julia Dyzio
Marka ma także nową osobę odpowiedzialną za działania marketingowe. Funkcję Marketing Managera będzie pełnić Ania Terej, związana wcześniej na polskim rynku z markami Ania Kuczyńska, Łukasz Jemioł czy UEG. Terej także jest absolwentką kierunku Brand Management i Fashion Business w szkole Istituto Marangoni. Pracowała dla marek Comme des Garcons oraz Maison Martin Margiela w Nowym Jorku.
Ania Terej
Julia Dyzio i Ania Terej zastąpiły Ewę Gajewską, która pełniła funkcję PR & Marketing Managera. Obowiązki zostały podzielone na dwa stanowiska ze względu na rozwój marki m.in. w branży perfum.
Bohoboco korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)