piątek, 18 października, 2024
Strona głównaAktualnościBojkot nie zaszkodził wynikom finansowym marki odzieżowej Ivanki Trump

Bojkot nie zaszkodził wynikom finansowym marki odzieżowej Ivanki Trump

W lutym media informowały o tym, że luksusowe domy towarowe nie chcą sprzedawać dodatków ani ubrań sygnowanych nazwiskiem Ivanki Trump. Co ciekawe, mimo bojkotu, w drugim miesiącu roku marka zanotowała najlepsze wyniki w historii. O sprawie czytamy w portalu viva.pl.

Z ubrań córki prezydenta USA zrezygnowały Nordstrom, Neiman Marcus oraz HSN. Swoją decyzję argumentowały niezadowalającymi wynikami sprzedaży, które odnotowano w szczególności w drugiej połowie 2016 roku. Na skutek tych problemów, Ivanka Trump już w styczniu zrezygnowała z zarządzania swoją marką odzieżową, choć, jak podaje serwis Racked, wówczas zajmowała ona 550 pozycję wśród najchętniej kupowanych produktów modowych. We wspomnianym lutym 2017 roku była na 11 miejscu. Równocześnie perfumy sygnowane nazwiskiem Ivanki stały się najlepiej sprzedającym się zapachem dla kobiet w serwisie Amazon. Wobec takich okoliczności Donald Trump określił zachowanie domówych towarowych jako „niesprawiedliwe i potworne”.

Także obecna dyrektor marki, Abigaili Klem, powiedziała, że początek lutego był najlepszym okresem w historii. „Dla kilku różnych detalistów Ivanka Trump stała się najlepiej sprzedającą się marką w internecie, a niektóre kategorie produktów dają im wręcz najlepsze wyniki w historii” – dodała przy tym.

O mariażu córki prezydenta USA z modą pisaliśmy również w kontekście politycznych zakupów biżuterii przez internet. Okazało się wówczas, że część pieniędzy z zakupów Ivanki trafiło na kampanię kontrkandydatki jej ojca – Hillary Clinton. Marka Trump zainteresowała też chińskich przedsiębiorców, którzy chcieli rejestrować imię Ivanki jako znak towarowy. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj