niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościClue PR kolejną agencją public relations w IAB Polska

Clue PR kolejną agencją public relations w IAB Polska

We wrześniu 2018 roku agencja Clue PR ogłosiła, że została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. „Od dawna wychodzimy poza strefę komfortu, jaką tworzył klasycznie rozumiany PR” – czytamy w komunikacie prasowym wypowiedź Alicji Wysockiej-Świtały, partner zarządzającej firmy. Jak przekonują szefowie Clue PR, dołączenie do IAB Polska jest „naturalnym krokiem w rozwoju agencji”.

Wysocka-Świtała informuje w komentarzu dla PRoto.pl, że w najbliższym czasie jej zespół skupi się na rozwoju w kierunku „budowania brand stories i unikalnego contentu oferowanego mediom”. Clue PR ma dołączyć do grup roboczych skupionych wokół content marketingu i PR-u, ale chce także poszerzać swoje kompetencje w obszarze big data.

„Od początku myśleliśmy o komunikacji jak o holistycznym procesie, pozwalającym łączyć kompetencje opowiadania historii, relacji z mediami i influencerami, jak i sprawnych działań digitalowych” – komentuje Wysocka-Świtała.

IAB Polska zrzesza obecnie 240 firm świadczących swoje usługi w środowisku internetowym: portale, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, spółki technologiczne czy reklamodawcy. Od niedawna w stowarzyszeniu są także agencje public relations – oprócz Clue PR do grona członków dołączyły 24/7Communication oraz Monday. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj