niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności„Dopasowani Kompani”. Rusza kampania promująca adopcję dorosłych psów

„Dopasowani Kompani”. Rusza kampania promująca adopcję dorosłych psów

Agencja San Markos we współpracy z Melting Pot przygotowała kampanię non-profit mającą informować o odpowiedzialnej adopcji dorosłych psów z Fundacji Zwierzęca Polana.

W ramach kampanii powstały 3 spoty reklamowe. Zostały w nich, w sposób humorystyczny, przedstawione skutki niedopasowania psa i człowieka. W filmach wystąpili znani aktorzy, tacy jak Anita Sokołowska, Mirosław Zbrojewicz i Piotr Stramowski, którzy celowo odbiegają od swoich aktorskich wizerunków oraz sympatycznych charakterów czworonogów. W rolach psów czekających na adopcję występują natomiast maskotki. Można je zobaczyć również w specjalnych materiałach edukacyjnych i akcjach dodatkowych.

Dzisiaj w polskich schroniskach przebywa około 100 tys. psów. Liczba ta cały czas rośnie. Osoby decydujące się na adopcje wybierają zazwyczaj młode zwierzęta i kierują się przy tym często jego wyglądem. Niedopasowanie psa i człowieka (pod względem charakteru czy stylu życia) nierzadko powoduje, że zwierzę wraca do schroniska.

Fundacja Zwierzęca Polana chce pomóc w dopasowaniu jak największej liczby psów do właścicieli. Dokładnie analizuje charaktery i potrzeby psów, wykorzystując wywiady środowiskowe i behawioralne obserwacje zwierząt w domach tymczasowych. Przez 4 lata swojej działalności Fundacja przeprowadziła ok. 700 adopcji.

W kampanię zaangażowali się: Piotr Stramowski, Mirosław Zbrojewicz, Anita Sokołowska, Kasia Warnke, Ekskluzywny Menel, Karol Bedorf, Wojciech Włodarczyk, Karolina Korwin-Piotrowska, Julia Pogrebińska, Tomek Torres, Leszek Stanek, Iza Miko, Krystyna Czubówna, Jarosław Boberek. Ich wizerunki pojawiają się w edukacyjnych materiałach wideo, reklamach radiowych, na nośnikach outdoor, w działaniach teaserowych w mediach społecznościowych i banerach.

Więcej informacji na stronie akcji.

Za produkcję wideo odpowiedzialni są Chimney Poland, Purple Talents oraz Big Beat Production, za reżyserię – Tadeusz Śliwa. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj