W związku ze zbliżającym się okresem świątecznym Facebook wprowadza nowe narzędzia, które mają ułatwić organizacjom charytatywnym zwiększenie swojej aktywności na platformie – podaje socialmediatoday.com.
Pierwszą z opcji jest dodanie do Stories naklejek służących do zbierania funduszy, które mają zwiększać zasięg tworzonych akcji i poszerzać świadomość użytkowników dotyczącą danego przedsięwzięcia.
Źródło: socialmediatoday.com
Facebook rozszerza również swoje narzędzia darowizn na cele charytatywne w ramach transmisji na żywo z gier. Streamerzy uzyskają dostęp do tej opcji za pośrednictwem programu Facebook Level Up. Możliwe będzie podawanie przyczyny wyboru danej akcji, ustawianie celów darowizn, dodawanie paska postępu wsparcia i udostępnianie alertów o przeprowadzanych zbiórkach – czytamy dalej.
Źródło: socialmediatoday.com
Facebook wprowadza również nowy przycisk „Przekaż darowiznę” na profile biznesowe Instagrama, zapewniając grupom charytatywnym i osobom wspierającym również taki sposób pozyskiwania funduszy bezpośrednio na tej platformie.
Jak podaje źródło, Facebook dzięki swoim narzędziom do pozyskiwania funduszy na cele charytatywne zebrał ponad dwa miliardy dolarów w postaci datków od 2015 roku. (kd)