Fundacja Avalon szuka agencji do współpracy przy kampanii społecznej. Organizacja ta wspiera osoby z niepełnosprawnością i prowadzi m.in. projekt Sekson, którego celem jest propagowanie rzetelnej wiedzy w zakresie seksualności i rodzicielstwa osób z niepełnosprawnościami. Wybrana agencja ma zająć się realizacją kampanii „Pełnosprawni w miłości”.
Kampania ta ma na celu zmianę społecznej percepcji osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w zakresie budowania relacji, związków intymnych oraz zakładania rodziny. Zmiana postrzegania dotyczy całego społeczeństwa – zarówno osób pełnosprawnych, jak i tych z niepełnosprawnością. Akcja ma pokazać, że niepełnosprawność ruchowa, mimo że może powodować trudności, nie jest barierą w realizowaniu takich aspektów życia jak relacje rodzinne, towarzyskie, intymne oraz rodzicielstwo. Kampania ma również promować ideę otwartości na niepełnosprawność w debacie o rodzicielstwie, związkach i możliwościach nawiązywania relacji interpersonalnych.
Działania obejmą produkcję spotów reklamowych, spotów audio, przygotowanie kampanii outdorowej oraz treści wizualnych i wideo do mediów społecznościowych czy portali internetowych, a także publikacje w mediach opiniotwórczych i lifestylowych.
Wybrana agencja ma być odpowiedzialna za:
– przygotowanie koncepcji kreatywnej i strategii kampanii,
– kreację i realizację spotu reklamowego do TV i radia,
– zaplanowanie emisji i zakup czasu antenowego, kreację i realizację kampanii outdorowej,
– zorganizowanie przestrzenne kampanii outdorowej i wykup nośników zewnętrznych,
– opracowanie i realizację strategii działań reklamowych i wizerunkowych w przestrzeni digital,
– przygotowanie planu na działania PR, nawiązanie patronatów medialnych a także opracowanie planu publikacji w mediach opiniotwórczych, tematycznych i lifestylowych, wykonanie badań zasięgów oraz docieralności kampanii do konkretnych grup odbiorców
Od wybranej agencji Fundacja oczekuje rzetelności, uczciwości i terminowości, a także doświadczenia w realizacji kampanii społecznych dla organizacji pozarządowych.
Przy wyborze agencji uwzględniane będzie m.in. doświadczenie branżowe, doświadczenie w prowadzeniu kampanii społecznych, kompleksowość oferowanych działań, znajomość działalności Fundacji i współpraca w przeszłości, a także kreatywność.
Pod uwagę nie będą brane oferty od osób bądź firm nieprowadzących działalności gospodarczej w zakresie PR czy marketing, niemających doświadczenia w zakresie PR-u i marketingu oraz niezawierające portfolio.
Oferty wraz z portfolio należy przesyłać na adres: hszczuka@fundacjaavalon.pl
Oferty można składać do 16 lipca 2021 roku. Agencja zostanie wybrana najpóźniej do 23 lipca 2021 roku.
Budżet kampanii – obejmujący realizację spotów, materiałów, zakup mediów, działania promocyjne i monitoring – wynosi 986 800 zł.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
Kampania jest współfinansowana przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. (mb)