piątek, 8 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościFundacja Promocji Rozwoju chce wypromować raport o rajach podatkowych

Fundacja Promocji Rozwoju chce wypromować raport o rajach podatkowych

Fundacja Promocji Rozwoju organizuje przetarg na wykonawcę działań media relations, który zajmie się komunikacją raportu na temat rajów podatkowych. Organizacja życzyłaby sobie przedstawienia Polski jako „whistleblowera przeciw nieuczciwym korporacjom oraz propagatora naprawy finansów w Unii Europejskiej i podejścia solidarnościowego między państwami”.

„Polska jako lider dobrych praktyk w zakresie uszczelniania systemów podatkowych tworzy raport, który ukaże skalę problemu i zaproponuje rozpoczęcie dyskusji na forum międzynarodowym. Kampania promocyjna będzie oparta o nakręcony film i stronę internetową. Celem kampanii jest dotarcie z informacją o raporcie do liderów opinii w Polsce oraz w siedmiu krajach Unii Europejskiej w największym stopniu dotkniętych problemem funkcjonowania rajów podatkowych (Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Szwecja, Węgry, Estonia i Włochy)” – czytamy w ogłoszeniu.

Działania miałyby trwać maksymalnie dwa miesiące. Ich kulminacja, według zamierzeń Fundacji, powinna przypaść na okolice Światowego Forum Ekonomicznego w Davos, które odbędzie się w dniach 21–24 stycznia 2020 roku. Inicjator przetargu chciałby m.in., by wykonawca doradzał w zakresie opracowania strategicznych przekazów kampanii, opracował mediaplan oraz sporządził listę dziennikarzy i zaprosił ich do udziału w konferencji prasowej dotyczącej raportu (z informacji zamieszczonych na stronie Fundacji wynika, że wydarzenie będzie miało miejsce podczas Forum w Davos i zostanie zorganizowane przez zamawiającego, nie wykonawcę). Oprócz tego, organizator przetargu oczekiwałaby m.in. realizacji działań z zakresu PR-u kryzysowego przy ewentualnych problemach.

Publikacje o rajach podatkowych miałyby być wspierane komunikacją reklamową w mediach zagranicznych (przygotowaną przez wybrany podmiot). Budżet na te działania to równowartość 90 tys. euro netto – czytamy w ogłoszeniu. Całe postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego łącznie na poniżej 139 tys. euro.

Głównym kryterium (60 proc.) jest cena. Organizator będzie oceniać także doświadczenie osób, które miałyby zająć się prowadzeniem media relations.

Oferty należy złożyć na adres ul. Konopnickiej 5/11 w Warszawie do 10 stycznia 2020 roku do godz. 9:45. Wszelkie dokumenty dostępne są na stronie. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj