Nagrody w XIV edycji Konkursu Impactor za 2011 rok rozdane. Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego i Reklamowego 2011 został Zygmunt Solorz-Żak, Agencją PR Roku 2011 – Solski Burson-Marsteller, a za najlepszy Projekt PR Roku 2011 uznano ex aequo „Obchody Roku Jana Heweliusza” i „Ambasador Fabryki Przyjemności”.
Zygmunt Solorz-Żak – przedsiębiorca i właściciel firm z rynku mediów, telekomunikacji, finansów, został nagrodzony statuetką za „konsekwencje, zmysł biznesowy i ciągłe poprawianie, umacnianie produktu; za największe dokonania na rynku mediów, wizję jak połączyć działania w zakresie telewizji, internetu i telefonii”. W branży PR doceniono agencję Solski Burson-Marsteller oraz agencję interaktywną 180heartbeats. Laur za najlepszy projekt wręczono Konsorcjum pod koordynacją Grupy KOMBINAT dla Miasta Gdańsk („Obchody Roku Jana Heweliusza”) oraz agencji 24/7PR i Satchi&Saatchi Digital dla Lotte Wedel („Ambasador Fabryki Przyjemności”). Projektem CSR Roku 2011 został natomiast „Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” – IV edycja rak płuca”, przygotowany przez Hill & Knowlton dla Polskiej Unii Onkologii i GlaxoSmithKline Pharmaceuticals. Kampania „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” (Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy) to z kolei zdobywca Impactora za Kampanię Społeczną Roku.
Dodatkowo, już po raz szósty, Centrum im. Adama Smitha przyznało Nagrodę im. Krzysztofa Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego w upowszechnianiu idei wolności i zdrowego rozsądku. Laureatem nagrody został redaktor Wojciech Szeląg – szef redakcji ekonomicznej Polsat News.
PRoto.pl było patronem konkursu.