niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInfluencerzy udostępniają swoje media społecznościowe „bohaterom codzienności” w ramach akcji NOIZZ

Influencerzy udostępniają swoje media społecznościowe „bohaterom codzienności” w ramach akcji NOIZZ

Serwis internetowy NOIZZ zainicjował akcję, w której znani influencerzy (m.in. raperzy, instagramerzy, sportowcy i modelki) udostępniają swoje konta w mediach społecznościowych „bohaterom codzienności”. Bohaterami nazwano przedstawicieli grup zawodowych, które na co dzień „na pierwszej linii frontu” walczą z pandemią koronawirusa – m.in. służb medycznych.

Jedną z influencerek, która wzięła udział w akcji, jest Julia Kuczyńska – znana pod pseudonimem Maffashion – której instagramowe konto obserwuje ponad 1,3 mln osób. 28 kwietnia 2020 roku jej instastories przejęła Ane Piżl, ratowniczka medyczna, trenerka instruktorów ratownictwa międzynarodowej federacji EFR, absolwentka Akademii Medycznej w Warszawie oraz prezeska fundacji Safe Water Safe Land. Ane przez cały dzień pokazywała swoją codzienną pracę w czasie pandemii oraz tłumaczyła obserwatorom sprawy takie jak informowanie służb medycznych o wszystkich zaobserwowanych u siebie objawach, obniżanie wynagrodzeń paramedykom w czasie kwarantanny. Opowiedziała też, jak trudne jest przeprowadzanie czynności ratujących życie w pełnym stroju ochronnym.

stories

W ramach akcji na stronie noizz.pl powstał również specjalny cykl redakcyjny, w którym pokazywana jest codzienność wybranych grup zawodowych.

„Długo zastanawialiśmy się, co możemy zrobić, żeby pokazać pracę ludzi, dzięki którym podczas trwającej pandemii możemy bezpiecznie siedzieć w domach. Od słowa do słowa wymyśliliśmy więc akcję, w której ludziom mającym prawdziwy wpływ na nasze życie dajemy milionowe zasięgi. Oddajemy im głos, by mogli pokazać swój punkt widzenia, osobiście przekazać swoją historię i pokazać swoją ciężką pracę” – mówi Filip Połoska, międzynarodowy redaktor naczelny NOIZZ.

NOIZZ planuje rozszerzyć działania na kolejne kraje, w których obecny jest serwis – m.in. na Węgrzech, Słowacji i w Serbii. Pomysłodawcami akcji są dziennikarze NOIZZ – Michał Bachowski i Patryk Kempiński. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj