poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInstagram wprowadza w Stories naklejkę do przekazywania darowizn

Instagram wprowadza w Stories naklejkę do przekazywania darowizn

Instagram pracuje nad wprowadzeniem w sekcji Stories nowej naklejki „Donation” (w wolnym tłumaczeniu „Darowizna”), dzięki której użytkownicy mogliby wpłacić datki na wybraną organizację non-profit – poinformował portal wersm.com.

Osoby korzystające z platformy za pośrednictwem tej naklejki mogłyby również organizować zbiórki pieniędzy na wybrane cele charytatywne, angażując w nie swoich obserwatorów – pisze źródło.

Portal przypomina, że funkcja wpłacania darowizn działa już na Facebooku i od czasu jej uruchomienia użytkownicy zebrali dzięki niej łączną sumę ponad jednego miliarda dolarów.

Czytaj także: Miało być 1000 zł, a jest niemal 16 mln zł. Internauci na Facebooku zebrali pieniądze do „ostatniej puszki” Pawła Adamowicza dla WOŚP

Jak podaje źródło, informację o pracach nad nowym narzędziem Instagram ogłosił podczas ostatniego wydarzenia Communities Summit. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj