Do 6 czerwca dział promocji Politechniki Łódzkiej czeka na projekty nowego logo uczelni. W kolejnych etapach uczestnicy będą musieli zaprezentować swoje pomysły na jego wykorzystanie. Zwycięzca ma być wyłoniony w lipcu.
Władzom uczelni zależy, aby nowy system identyfikacji zwracał uwagę na nowoczesność i prestiż oraz renomę uczelni, podkreślając równocześnie jej bogatą historię i tradycję. Konkurs ma charakter otwarty, ogólnopolski, trzyetapowy.
Pierwszy etap ma na celu przedstawienie nieodpłatnie maksymalnie 5 propozycji w wersji polskiej i angielskiej. Chętni mają czas do 6 czerwca, by nadesłać propozycje projektów. 20 czerwca pięcioro finalistów zostanie zakwalifikowanych do kolejnego etapu. Organizatorzy wyłonią zwycięzcę 8 lipca. Zwycięska identyfikacja ma kosztować 30 tys. zł netto. (mw)
Szczegółowe informacje dotyczące konkursu są dostępne tutaj.