LinkedIn rozpoczyna wprowadzanie nowej funkcji – transmisji wideo na żywo, dzięki której osoby i organizacje będą mogły prowadzić transmisje dla wybranych grup odbiorców lub dla całej społeczności serwisu – podaje techcrunch.com.
Początkowo opcja o nazwie LinkedIn Live będzie dostępna tylko w USA dla zaproszonych przez portal. W nadchodzących tygodniach serwis opublikuje formularz kontaktowy dla innych osób, które będą mogły zgłosić chęć skorzystania z nowej funkcji – czytamy.
Źródło zauważa, że nie wiadomo czy i kiedy LinkedIn pozwoli używać opcji transmisji na żywo wszystkim pozostałym użytkownikom, ale jeśli weźmie się pod uwagę, jak serwis rozwijał swoją platformę wydawniczą, można się tego spodziewać w późniejszym czasie.
LinkedIn póki co nową funkcję udostępni takim firmom jak Wirecast, Switcher Studio, Wowza Media Systems, Socialive i Brandlive, a w najbliższym czasie mają do nich dołączyć kolejne. Serwis przy tworzeniu LinkedIn Live współpracuje z Microsoftem i jego usługą Azure Media Services, która zapewnia kodowanie w chmurze – czytamy dalej. (pp)