piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMaspex rozwiązał umowę z agencją odpowiedzialną za komunikację w mediach społecznościowych

Maspex rozwiązał umowę z agencją odpowiedzialną za komunikację w mediach społecznościowych

Po kryzysie, jaki wywołał post marki Tiger na Instagramie w obraźliwy sposób nawiązujący do Powstania Warszawskiego, Maspex – producent napoju – zakończył współpracę z agencją J. Walter Thompson Group Poland, która zajmowała się działaniami Tiger Energy Drink w kanałach społecznościowych.

Przypomnijmy. 1 sierpnia, czyli w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, na instagramowym koncie Tigera opublikowano grafikę z okazji „Dnia Pamięci”. Reklama przedstawiała dłoń z wymownym gestem środkowego palca i hasło „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Internauci uznali to nawiązanie za skandaliczne, a swoje oburzenie wyrazili m.in. w komentarzach na profilu marki.

Firma zamieściła przeprosiny i przekazała 500 tys. złotych na rzecz Powstańców. Agencja również opublikowała oświadczenie z przeprosinami, poinformowała też, że osoby odpowiedzialne za post nie pracują już w firmie.

Na profilu Tigera na Instagramie pojawiła się z kolei informacja o usunięciu konta w tym serwisie: „Usuwamy profil Tigera z Instagramu, ponieważ nie widzimy możliwości dalszej kontynuacji komunikacji w dotychczasowym formacie”.

Wczoraj, 10 sierpnia po południu, Maspex poinformował o rozwiązaniu za porozumieniem stron umowy z agencją J. Walter Thompson Group Poland. „Podjęliśmy decyzję o zaprzestaniu dotychczasowej formy komunikacji marki Tiger. Wszystkie posty umieszczone na profilach Twitter i Instagram są usuwane. Jeszcze raz przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci przekazami marki” – dodał koncern w komunikacie. Firma nie informuje jeszcze o dalszych planach związanych z komunikacją w social mediach.

Źródło: Instagram.com/tigerenergydrink

(mb)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj