Mastercard zaprezentował nowy logotyp. Firma zmienia bowiem tożsamość marki, a nowe logo to początek działań zmierzających do wprowadzenia nowego globalnego wizerunku marki do wszystkich punktów płatniczych na świecie.
Mastercard wyjaśnia, że zmiana tożsamości marki ma pokazać, że jest ona gotowa na cyfrową transformację. Digitalizacja procesów handlowych i ciągłe podłączenie konsumentów do internetu sprawiają bowiem, że proces płatności będzie coraz mniej widoczny. Marka zostanie więc uproszczona, unowocześniona i zoptymalizowana pod kątem coraz bardziej cyfrowego świata – informuje Mastercard w komunikacie prasowym.
Jak podaje firma, zmiany związane z tożsamością marki zostaną uwzględnione we wszystkich produktach, komunikatach i działaniach firmy. Najpierw, jeszcze w tym miesiącu, obejmą markę. Później, jesienią 2016 roku – markę Mastercard.
„Aby odnosić sukcesy w nowym, szybko ewoluującym świecie cyfrowym, musimy unowocześnić i udoskonalić naszą markę oraz nadać jej prosty i elegancki wygląd, zachowując jednocześnie jej rozpoznawalność” – powiedział Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Mastercard.
Firma poinformowała również o rozszerzeniu rozwiązania usługi płatniczej Masterpass, która ma umożliwić klientom dokonywanie szybkich, łatwych i bezpiecznych płatności cyfrowych za pomocą dowolnego urządzenia i w dowolnym kanale – przez Internet, w aplikacji lub w tradycyjnym sklepie. (mb)