W zespole Monday pojawiły się dwie nowe pracownice. Agencja zatrudniła Kornelię Gruszkę, która objęła stanowisko Senior Communication Managera, oraz Aleksandrę Okuljar, która została Account Executive’em.
Kornelia Gruszka dołączyła do agencji 6 sierpnia 2018 roku i przeszła tam bezpośrednio z zamkniętego na początku sierpnia polskiego oddziału agencji LEWIS. Jej stanowisko jest nowo utworzone – Gruszka ma zajmować się klientami przejętymi przez agencję Monday od polskiego oddziału LEWISA.
Nowa pracownica ma ponad osiem lat doświadczenia w tworzeniu i realizowaniu strategii komunikacji dla klientów z obszaru nowych technologii i finansów – nie tylko na rynku polskim, lecz także całym EMEA. Pracowała m.in. z markami: Mozilla, Siemens, iRobot czy NEC. Przez dużą część swojej kariery Gruszka pracowała w strukturach LEWISA. Dołączyła do nich we wrześniu 2010 roku jako Junior PR Consultant – awansowała później na stanowiska PR Consultanta, International Account Managera i International Senior Account Managera. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej (finanse i rachunkowość) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (dziennikarstwo i public relations).
Aleksandra Okuljar również dołączyła do agencji na początku sierpnia 2018 roku. Na nowo utworzonym stanowisku ma zajmować się wsparciem klientów agencji w działaniach wizerunkowych i komunikacyjnych. Wcześniej była związana z agencją Lighthouse i Attention Marketing, w których realizowała działania PR dla takich firm jak Robert Bosch, Norton by Symantec, Innogy, Teva, Grupa Eurozet, Rafaco, Adecco, Microfinance Centre. Ma doświadczenie w przygotowywaniu strategii komunikacyjnych, organizacji wydarzeń, content marketingu i media relations. Jest absolwentką teologii na Papieskim Wydziale Teologicznym w Warszawie. (mp)