Niedawno informowaliśmy, że w finale konkursu EMEA SABRE Awards znalazło się 13 polskich projektów. Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji – Polska zdobyła dwie statuetki.
W kategorii głównej „Technology: Software” statuetką Gold SABRE Award nagrodzono kampanię komunikacyjną realizowaną przez Hill+Knowlton Strategies przy okazji premiery gry wideo Lords of the Fallen (CI Games).
Practum Consulting zdobyło natomiast statuetkę Gold SABRE w kategorii geograficznej „The Baltic”. Nagrodzono projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”.
Jurorzy konkursu za najlepszą kampanię 2015 roku uznali projekt „Stop the Wedding”, zrealizowany przez norweską agencję Trigger dla Plan Norway. Natomiast najwięcej statuetek (po pięć) przyznano kampaniom przygotowanym przez agencje Ogilvy i Weber Shandwick.