28 maja 2018 roku podczas gali w Teatrze Polskim – organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Klub Twórców Reklamy KTR – wręczono nagrody w konkursie Young Creatives Cannes. Wyróżnieni wezmą udział w międzynarodowych finałach Young Lions, które odbędą się w dniach 18-22 czerwca 2018 roku w Cannes. W kategorii PR zwyciężyły konsultantki z agencji 24/7Communication.
Eliminacje konkursu Young Creatives Lions odbywały od 19 lutego do 9 marca 2018 roku w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Uczestnicy mieli (w 24 godziny lub 48 godzin) stworzyć odpowiedzi na briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii: Print (Innogy), Film (Książęce), Digital (Redd’s), Design (Red Bull), Media (Red Bull), Clients (Centrum Spotkania Kultur w Lublinie) oraz PR (IKEA).
W przypadku ostatniej kategorii szwedzki producent mebli poprosił uczestników o stworzenie projektu działań public relations, które promowałyby asortyment sypialniany marki. Podczas gali ogłoszono, że najlepszą pracę przygotowały Karolina Sirko i Karolina Partyka z agencji 24/7Communication. Nominowane były też zespoły z Big Picture i Publiconu.
W pozostałych kategoriach zwyciężyli:
Print: Dzmitry Vilchytski i Olga Krasnodębska (Change Serviceplan)
Film: Paweł Murawski i Bartosz Bulak (Publicis DWL)
Digital: Patrycja Rogacz i Aleksandra Berka (Melting Pot i They.pl)
Design: Karolina Pasek i Agnieszka Grajda / (Communications Unlimited)
Media: Agnieszka Witkowska i Katarzyna Zinów–Szczepaniak (Mullenlowe Mediahub)
Clients: Marta Legutko i Olga Gralińska (Play)
Opisy zwycięskich projektów dostępne są na stronie.
Czytaj więcej: Znamy laureatów 15. edycji konkursu KTR
(mp)