poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościNowe logo Zary krytykowane przez internautów

Nowe logo Zary krytykowane przez internautów

Zara, marka odzieżowa należąca do hiszpańskiej grupy Inditex, zaprezentowała nowe logo, które można zobaczyć już m.in. na stronie internetowej marki czy w mediach społecznościowych. Wielu internautom nie przypadł jednak do gustu znak zaprojektowany przez agencję Baron & Baron, ponieważ litery są zbyt ściśnięte – podaje independent.co.uk.

Oprócz nakładania się na siebie wszystkich liter, dodano też zakrzywienia przy „Z” i „R”, co sprawia, że tekst jest nieco trudny do odczytania – opisuje źródło. Ponadto styl logo również nie jest unikalny – jest charakterystyczny dla typografii stosowanej przez Fabiena Barona, założyciela agencji, która stworzyła znak – informuje independent.co.uk, powołując się na hypebeast.com.

Źródło zwraca uwagę, że użytkownicy Twittera naśmiewają się z nowego logo Zary i zastanawiają, kto zatwierdził projekt.

„Ktokolwiek jest odpowiedzialny za nowe logo Zary, chciałbym z nim porozmawiać” – napisał jeden z internautów. „To najgorszy rodzaj druku, jaki widziałem od lat. Czy stworzył go jeden z tych nowych robotów, które mają zastępować ludzi” – zastanawia się z kolei na Twitterze projektant Erik Spiekermann.

Źródło: twitter.com/mindofimpact

Źródło: twitter.com/espiekermann

Źródło: twitter.com/RosaReginaaa

Źródło wskazuje, że Zara to nie jedyna marka, która w 2019 roku wprowadziła wzbudzające kontrowersje logo. Konsternację u internautów wywołał też znak Slacka. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj