Do warszawskiego oddziału agencji LEWIS dołączyli na początku 2018 roku Magdalena Kerber i Bartłomiej Nowak.
Kerber jako Account Executive będzie w agencji współpracować z Casamundo, Neptunusem i PaySquare. Do nowego miejsca przeszła z Alert Media Communications, gdzie realizowała działania z zakresu komunikacji kryzysowej i zajmowała się projektami m.in. dla Fundacji DKMS i ubezpieczyciela Pramerica. Swoje pierwsze doświadczenia w PR-ze zdobywała w agencji Marketing Modowy – pracowała tam z branżą odzieżową i kosmetyczną.
Nowak z kolei objął stanowisko Senior Account Executive. Będzie realizował kampanie dla Trusted Shops, Siemens PLM i F5 Networks. Wcześniej pracował w Ogilvy PR, Partner of Promotion i Multi Communications. Zajmował się głównie klientami z branży technologii i lifestyle’u: Huawei, Honor, Braun, Electrolux, Nivona, TK Maxx, Polski Bus oraz Echo Investment.
Stanowiska, które objęli, nie są nowo utworzone, ale firma nie informuje, kogo zastąpili nowi pracownicy.
Agencja LEWIS korzysta z damych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)