Na początku czerwca 2020 roku Związkek Firm Public Relations poinformował o dołączeniu do organizacji nowej agencji – Omega Communication.
Omega Communication działa na rynku od 18 lat. Świadczy usługi z zakresu public relations i komunikacji dla polskich oraz zagranicznych podmiotów zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Jej specjalizacjami są przemysł, architektura i budownictwo, life science i innowacyjne technologie. W gronie klientów Omega Communication znajdują się m.in. Autodesk, Bayer, Nestlé Polska, Siemens czy Universal Robots. Agencja jest członkiem globalnej sieci WIN PR Group. Zespół ma doświadczenie w realizacji projektów w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
„Komunikacja, podobnie jak inne sfery biznesu, jest w okresie transformacji. Cyfryzacja, zmiany na rynku mediów, nowe narzędzia i możliwości silnie wpływają nie tylko na codzienną pracę specjalistów w branży, ale przede wszystkim na strategie komunikacji. Jako agencja chcemy brać udział w kreowaniu naszego rynku i jesteśmy przekonani, że praca w ramach ZFPR to ważny krok na tej drodze” – komentuje Dorota Sapija, dyrektor zarządzający Omega Communication.
ZFPR zrzesza obecnie 32 agencje. (mb)