Marcin Gruszka, dotychczasowy rzecznik prasowy Play, w połowie czerwca 2019 roku rozstał się z firmą. Był z nią związany przez 12 lat, od początku działalności marki na polskim rynku. Gruszka nie informuje jeszcze o dalszych planach zawodowych, sugeruje jednak, że pozostanie w branży public relations.
Play wprowadza teraz nowy model komunikacji. Nie wyznacza rzecznika prasowego, lecz tworzy biuro prasowe, które będzie odpowiedzialne za relacje z mediami. Pokieruje nim Ewa Sankowska-Sieniek, ze wsparciem Katarzyny Tajak-Pietrowskiej.
Ewa Sankowska-Sieniek
Katarzyna Tajak-Pietrowska
W relacje z interesariuszami mają być zaangażowani wszyscy pracownicy departamentu komunikacji – wydzielonego na początku kwietnia tego roku. W departamencie połączone zostały obszary public relations, public affairs i komunikacji wewnętrznej. Kieruje nim Małgorzata Zakrzewska, do tej pory dyrektor ds. public affairs w firmie.
Małgorzata Zakrzewska
Komunikacją wewnętrzną zajmie się Matylda Walewska-Romanowska, będzie ściśle współpracować z biurem prasowym.
Matylda Walewska-Romanowska
(mb)