Do członków międzynarodowej organizacji International Public Relations Network dołączyła agencja z Polski. Została nią agencja Public Dialog.
IPRN, z siedzibą w Londynie, powstała w 1995 roku. Zrzesza członków z ponad 30 krajów na 5. kontynentach, w tym również z rynków wschodzących i rozwijających się, takich jak Brazylia i Chiny. Posiada ponad 1 000 pracowników i generuje roczny dochód przekraczający 211 mln dol. Sieć IPRN oferuje wsparcie w komunikacji w zakresie m.in. PR produktowego, B2B, PR finansowego, zarządzania kryzysowego, komunikacji korporacyjnej, komunikacji wewnętrznej i event marketingu. Agencje członkowskie posiadają kompetencje w ponad 40. sektorach rynkowych.
„Będąc członkiem IPRN otrzymujemy również możliwości wymiany know-how oraz dobrych praktyk, insightów na poziomie globalnym” – podkreśla Paweł Bylicki, Managing Partner Public Dialog.
Od 2009 do 2013 roku firma Warsaw Consultans była członkiem IPRN. Wcześniej do sieci należała też – w latach 2003-2007 – agencja First PR. (kg)