PR Calling dołączyło do Public Relations Network – sieci skupiającej agencje z Ameryki Północnej, Grenlandii, Europy, Afryki i Azji – i jest obecnie jedynym członkiem z Polski. Firma, którą założyła Katarzyna Dworzyńska, chce nie tylko ułatwiać swoim klientom komunikowanie działań za granicą, lecz także zyskiwać stamtąd nowe zlecenia. Kilka międzynarodowych projektów ma już za sobą, lecz nie udziela szczegółowych informacji na ten temat.
„Firmy, z którymi współpracujemy, a także nasi potencjalni klienci, coraz częściej zgłaszają nam zapotrzebowanie na komunikację zagraniczną. Nie jesteśmy tym zaskoczeni. Coraz częściej Polska jest jedynie punktem wyjścia do szerszych działań komunikacyjnych, wykraczających poza granice naszego kraju” – komentuje założycielka PR Calling.
Agencja niedawno przeszła też rebranding i zmieniła pozycjonowanie. Z ogłoszeniem informacji o dołączeniu do Public Relations Network czekała do zakończenia tego procesu. (mp)