piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościProducent rowerów stacjonarnych ma wizerunkowy problem po premierze serialu „And Just...

Producent rowerów stacjonarnych ma wizerunkowy problem po premierze serialu „And Just Like That”. Odpowiada spotem

Peloton, amerykański producent rowerów stacjonarnych, musi tłumaczyć się po premierze serialu „And Just Like That”, będącego wznowieniem „Seksu w wielkim mieście” – opisuje theverge.com. Okazuje się, że jeden z głównych bohaterów produkcji umiera po treningu.

Incydent z pierwszego odcinka serialu sprawił, że wartość rynkowa producenta rowerów rekordowo spadła po premierze „And Just Like That” – czytamy. Odcinek kończy się bowiem śmiercią Mr Biga. Kurs firmy w ciągu doby obniżył się o 11 proc.

Postać grana przez Chrisa Notha niespodziewanie umiera na atak serca, a dzieje się to tuż po ukończeniu przejażdżki właśnie na rowerze stacjonarnym Peloton z Allegrą (w roli której wystąpiła Jess King, prawdziwa instruktorka związana z marką) – opisuje źródło.

Suzanne Steinbaum, kardiolog współpracująca z przedsiębiorstwem, odniosła się do tego serialowego wątku  w oświadczeniu za pośrednictwem E!News. Stwierdziła, że to nie rower przyczynił się do śmierci bohatera, lecz jego „ekstrawagancki” styl życia. „Wybranek Carrie nie stronił od koktajli, cygar i dużych, tłustych steków. Jakby tego było mało, był przecież poważnie zagrożony ze względu poprzedni incydent sercowy, którego doświadczył w szóstym sezonie serialu” – dodała lekarka cytowana przez źródło. „Te życiowe wybory, a być może także historia rodzinna, która często jest istotnym czynnikiem, były najbardziej prawdopodobną przyczyną jego śmierci” – stwierdziła kardiolog. „:Jazda na rowerze stacjonarnym mogła wręcz opóźnić nieunikniony w powyższych okolicznościach atak serca” – podsumowała.

Jak jednak czytamy, po „górce” z początków pandemii akcje Pelotonu spadły o prawie 75 proc. w ciągu roku. Najbardziej dynamiczne spadki firma zanotowała właśnie w piątek, po światowej premierze „And Just Like That…” – dowiadujemy się.

Denis Kelly, rzecznik prasowy przedsiębiorstwa, wyjaśnił, że HBO (producent serialu) kupiło rower na własną rękę, a także niezależnie skontaktowało się z trenerką przedstawioną na ekranie jako Allegra – czytamy dalej. Przedstawiciel firmy Peloton wyjaśnił, że firma wiedziała, że w produkcji pojawi się zarówno ich produkt, jak i trenerka., jednak ze względu na poufność HBO nie ujawniło z wyprzedzeniem szerszego kontekstu dotyczącego sceny – opisuje źródło.

Firma oferująca sprzęt do ćwiczeń zareagowała, publikując reklamę, w której występuje serialowy Mr. Big, 12 grudnia 2021 roku Peloton zamieścił w sieci spot, w którym Chris Noth promuje sprzęt ich firmy. W reklamie pojawia się on razem z Jess King, prawdziwą instruktorką, która zagrała w nowej edycji serialu  Allegrę. Oboje przekonują w spocie, że ćwiczenia są dobre dla zdrowia.

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj