niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPublic Dialog odeszło z ZFPR

Public Dialog odeszło z ZFPR

Pod koniec października 2018 roku Public Dialog zrezygnowało z członkostwa w Związku Firm Public Relations. Agencja należała do ZFPR od lutego 2016 roku.

Paweł Bylicki, CEO Public Dialog, komentuje dla PRoto.pl decyzję o odejściu ze Związku:

„Przez te kilka lat nasza agencja była mocno zaangażowana w działania Związku. Mamy poczucie, że byliśmy częścią kilku ważnych dla branży projektów. Braliśmy czynny udział w grupach roboczych związanych z inicjatywami dotyczącymi między innymi edukacji, etyki, konkursu Złote Spinacze czy zbliżania branży do biznesu. Zdecydowaliśmy się jednak na rezygnację z członkostwa w Związku Firm Public Relations. Jako agencja uważamy, że ZFPR powinien być mocniej skupiony na budowie i umacnianiu pozycji wszystkich zrzeszonych agencji. Na rynku brakuje poważnej i niezwykle trudnej debaty nad rzeczami fundamentalnymi, takimi jak: czym jest obecnie zawód PR-owca, czym jest PR w dzisiejszej rzeczywistości medialnej, jak go spozycjonować, jak ustawić na tle innych dyscyplin szeroko rozumianej komunikacji. A tutaj upatruję niezwykle istotną rolę branżowego Związku. Obecnie skupiamy całą swoją energię na realizacji działań mających na celu rozwój agencji i własnych inicjatyw”.

Pod koniec października informowaliśmy także o rezygnacji Karoliny Borkowskiej-Bylickiej, wiceprezes Public Dialog, z funkcji wiceprezesa ZFPR, którą pełniła od 29 lutego 2016 roku.

Do Związku Firm Public Relations należy obecnie 39 agencji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj