Szkoła Główna Handlowa w Warszawie od początku 2019 roku rozpoczęła wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej powiązanej z wdrażaniem nowej księgi znaków.
Uczelnia zacznie posługiwać się tradycyjnym herbem, na którym widoczny jest statek handlowy zamknięty w okręgu. Z herbu szkoła będzie korzystać przy okazji wyjątkowych i prestiżowych wydarzeń. W codzienniej komunikacji używane będzie logo ze skrótem – „SGH”. Będzie ono dostępne również w wersji rozszerzonej – zawierającej pełną nazwę uczelni, oraz w opcji z napisem w języku angielskim.
Źródło: sgh.waw.pl
Nowe symbole to, jak informuje uczelnia, połączenie tradycji oraz nowoczesnej stylistyki z odniesieniem do dziedzictwa szkoły.
Wprowadzanie nowej identyfikacji ma potrwać kilka miesięcy. Jak podaje SGH, w tym czasie będą przekazywane do stosowania kolejne elementy identyfikacji tożsamości wizualnej szkoły.
Za projekt odpowiada studio KOTBURY pod kierownictwem Andrzeja Budka oraz Jacka Eberta. (pm)