Snapchat poinformował o aktualizacjach, jakie wprowadził w czasie pandemii koronawirusa, aby upewnić się, że jego użytkownicy otrzymają dokładne, aktualne informacje o wybuchu COVID-19 – podaje socialmediatoday.com.
Jak czytamy, platforma informuje o swojej współpracy ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) i amerykańskimi Centrami Kontroli Chorób.
„WHO publikuje regularne aktualizacje ze swojego oficjalnego konta, a my wspólnie z ich zespołem opracowaliśmy niestandardowe opcje, aby odpowiedzieć na pytania osób korzystających ze Snapchata” – tłumaczy Snapchat.
Platforma współpracowała również z WHO nad nowym filtrem AR, który zawiera informacje na temat tego, jak ludzie mogą zmniejszyć ryzyko infekcji podczas wybuchu epidemii.
Źródło: twitter.com/lauriekeith
Jak czytamy, serwis wprowadził także nowe naklejki promujące środki ostrożności.
Źródło: socialmediatoday.com
Snapchat zauważa również, że jest w stanie dostarczać rzetelne treści dzięki zakładce „Discover”, w której znajdują się jedynie wyselekcjonowane wiadomości. Serwis zapewnia, że nie prowadzi otwartego kanału informacyjnego, „w którym nieproszeni wydawcy lub osoby prywatne mają możliwość rozpowszechniają błędnych informacji”. Jak zauważa socialmediatoday.com, dzięki zmniejszonej w ten sposób liczbie treści platforma może lepiej kontrolować publikowane wiadomości, co w tej sytuacji okazuje się cenne.
Snapchat podaje także, że w trendach dotyczących dyskusji w serwisie obecne są wątki związane z pandemią, co odzwierciedla obawy społeczności związane z wybuchem COVID-19.
Źródło: socialmediatoday.com
Socialmediatoday.com podaje także, że Snapchat może być mniejszy od innych sieci społecznościowych pod względem ogólnej liczby użytkowników, jednak aplikacja ta pozostaje popularna wśród młodszych grup odbiorców, dlatego przekazywanie przez nią informacji o koronawirusie jest ważne. Niedawno informowaliśmy także, że działania edukacyjne prowadzone są także na TikToku, gdzie działa WHO. (kd)