poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWideo w komunikacji. Jak przygotować brief do produkcji filmu?

Wideo w komunikacji. Jak przygotować brief do produkcji filmu?

Jak powstaje animacja? Jak wykorzystać wideo w komunikacji? Jak wyłonić dobrego podwykonawcę? Jak współpracować z domem produkcyjnym? Jak budżetować produkcje filmowe? Zapraszamy do oglądania filmów, w których podstawowe zagadnienia z dziedziny produkcji filmowej omawiał będzie Michał Gmitruk, producent filmów korporacyjnych. PRoto.pl jest partnerem cyklu.

Odcinek 2. Jak przygotować brief do produkcji filmu?
Dla producenta, szczególnie kiedy pierwszy raz pracuje z klientem, bardzo ważne jest, aby opisać mu markę, produkt lub usługę, której ma dotyczyć kampania. Dobrze jest opisać otoczenie konkurencyjne firmy, ale też przewagi konkurencyjne. Powinno się precyzyjnie wyznaczyć grupę docelową i cele, jakie chcemy w danej kampanii osiągnąć. Mogą to być cele sprzedażowe, wizerunkowe, a może nam na przykład zależeć na zebraniu adresów mailowych naszych potencjalnych klientów.

 

 

ZOBACZ TEŻ ODCINEK 1. JAK POWSTAJE ANIMACJA?

 

Michał Gmitruk

Producent krótkich form filmowych. Profesjonalista pod każdym względem. Z rynkiem mediów związany od 2000 roku. Najpierw jako fotograf i producent sesji zdjęciowych współpracował z takimi tytułami jak Przekrój, Forbes czy Harvard Business Review Polska. Zdobywał nagrody na konkursach fotografii prasowej. Absolwent Ekonomii na UW oraz Produkcji Fimowej i Telewizyjnej na Uczelni Łazarskiego.

Realizacja filmów: Michał Gmitruk Production www.gmitruk.com

Zobacz też blog

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj