Artur Niewrzędowski, współtwórca i współwłaściciel Talking Heads, po 7 latach rozstał się z agencją i zakończył współpracę z Arturem Adamowiczem. Swoje udziały odsprzedał byłemu wspólnikowi i jego żonie. Sam zakłada nową agencję PR – butik komunikacji medialnej multiAN.
Jak sam tłumaczy „rozstaliśmy się, gdyż mieliśmy inne wizje dalszego rozwoju agencji”. W multiAN pracuje, m.in. dotychczasowy zespół konsultantów Talking Heads: Arkadiusz Cegiełka, Michał Hasik oraz Maciej Sitarski. Nowa agencja kontynuuje obsługę klientów i projektów, za których w Talking Heads odpowiadał Niewrzędowski, m.in.: Grupa Euler Hermes, Toyota Bank i Toyota Leasing, Franklin Templeton Investments oraz Templeton Asset Management Poland TFI, projekty Dyrektor Finansowy Roku, Forum Przedsiębiorców Grant Thornton. Agencja prowadzi także doradztwo i consulting medialny dla prywatnych przedsiębiorców oraz zarządza reputacją managerów polskich i międzynarodowych firm.
Od blisko 20 lata jest związany z rynkiem mediów biznesowych w Polsce. W przeszłości dziennikarz ekonomiczny: tygodnika Wprost, Pulsu Biznesu. Przez kilka lat był związany także z projektami internetowymi – pełnił funkcję wicedyrektora serwisów biznesowych Wirtualnej Polski, był koordynatorem ds. promocji i PR w Agorze, gdzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną portalu Gazeta.pl oraz serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl. Przed założeniem Talking Heads odpowiadał za komunikację Xelion. Doradcy Finansowi oraz pracował jako PR Manager w Domu Maklerskim WGI. Z wykształcenia jest socjologiem – studiował na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. (mw)