TikTok uruchomił nowe narzędzie do edycji wideo, które ma pomóc marketerom w tworzeniu bardziej efektywnych i ciekawych dla odbiorców treści. Dowiadujemy się, że TikTok Video Editor to inteligentny edytor online, który zapewnia dostęp do zestawu funkcji tworzenia materiałów w stylu aplikacji. Serwis tłumaczy, że nowe narzędzie można znaleźć przez menu i opcję „Utwórz wideo” w menedżerze reklam lub menu podczas tworzenia.
Zobacz również: TikTok wprowadza zmiany w komercyjnym wykorzystywaniu muzyki
Źródło: tiktok.com
Portal mówi, w edytorze można dodawać muzykę (przesyłając własną lub wybierając ją z biblioteki) czy nakładać tekst na klipy przez wybór odpowiedniej czcionki. Dodatkowo platforma zachęca do korzystania z dostępnych przejść między klatkami, efektów wizualnych czy zmieniania natężenia głosu w ścieżkach audio.
Dalej czytamy, że edytor umożliwia dopasowywanie wideo do konkretnych wymiarów przez opcję przycinania. Dowiadujemy się dodatkowo, że nowe narzędzie oferuję funkcję „maskowania”, która pozwala na nakładanie tytułu i elementów sterujących interfejsu użytkownika na klip, dzięki czemu można zobaczyć, jak materiał będzie wyglądał w aplikacji.
Źródło: tiktok.com
TikTok tłumaczy, że edytor jest ułatwieniem dla dużych i małych marek, ponieważ pozwala na zmniejszenie wydatków związanych z tworzeniem contentu, daje „dużą swobodę kreatywności” i umożliwia bycie blisko odbiorców. (kd)