Na TikToku pojawi się naklejka, dzięki której będzie można wpłacać datki. Jak tłumaczy serwis społecznościowy, wprowadzenie nowej opcji jest kolejnym sposobem na okazywanie pozytywnych emocji i wsparcia w czasie społecznej izolacji, wywołanej pandemią koronawirusa.
Datki dzięki naklejce będzie można zbierać zarówno w standardowych filmach, jak i podczas transmisji live. Użytkownicy będą mogli przekazać zebrane fundusze na organizacje charytatywne i sprawy, na których najbardziej im zależy. Za przelew środków odpowie platforma Tiltify, której działalność opiera się na zbieraniu datków.
Źródło: newsroom.tiktok.com
Do 27 maja 2020 roku TikTok będzie przede wszystkim wspierał społeczności obecne w serwisie, które ucierpiały pod względem zdrowotnym i ekonomicznym w wyniku pandemii. Dlatego też nawiązał współpracę z organizacjami charytatywnymi, których działalność opiera się na pomocy tego typu grupom. Dodatkowo, serwis będzie automatycznie dodawał hashtag #doubleyourimpact do wszystkich transmisji live prowadzonych przez użytkowników korzystających z nowej naklejki.
Od 27 kwietnia 2020 roku za pomocą naklejki użytkownicy mogą wpłacać datki na organizacje charytatywne takie jak: CDC Foundation, James Beard Foundation, Meals on Wheels, MusiCares, National PTA, National Restaurant Association Educational Foundation (NRAEF), No Kid Hungry oraz The Actors Fund.
Podobna opcja od ponad roku jest dostępna na Instagramie: w Stories można dodać naklejkę służącą do przekazywania darowizn. (ak)