poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter wiesza w metrze billboardy z wpisami użytkowników

Twitter wiesza w metrze billboardy z wpisami użytkowników

Twitter rozpoczął nową kampanię promocyjną, w które wykorzystał wpisy użytkowników – podaje wersm.com. Czytamy, że w gronie obserwowanych przez Twittera, jest jedynie 26 przypadkowych osób, spośród których tylko jeden profil jest zweryfikowany. Z listy obserwowanych przez serwis zniknął nawet CEO firmy, Jack Dorsey.

Źródło: twitter.com/chylerschafer

W ramach kampanii Twitter wydrukował niektóre wpisy obserwowanych przez siebie użytkowników i zaprezentował je na billboardach na stacjach metrach w Nowym Jorku i San Francisco – czytamy dalej.

Źródło: twitter.com/sarahcpr

Jak informuje źródło, kolejne 31 tweetów od 26 użytkowników będzie pojawiało się na billboardach od 30 lipca do 9 sierpnia 2019 roku. (ak)

Zdjęcie główne: twitter.com/sarahcpr

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj