Instagram testuje możliwość reagowania na filmy w IGTV – podaje socialmediatoday.com. Dzięki „Video Reaction” użytkownicy za pomocą wideo będą mogli pokazać twórcom, co myślą o dodawanych przez nich treściach. Jak czytamy, możliwość włączenia nowej opcji pojawi się podczas publikowania filmu na platformie.
Źródło: twitter.com/wongmjane
Źródło zwraca uwagę na podobieństwo „Video Reaction” do popularnych funkcji dostępnych na TikToku. Reakcje i duety są oryginalnym sposobem na utrzymanie zwiększonego zaangażowania użytkowników i Instagram prawdopodobnie liczy na to samo – czytamy dalej.
Czytaj także: Czy twórcy sami jeszcze wierzą w swoją platformę? Pierwsze urodziny IGTV
Jak informowaliśmy na PRoto.pl, innymi sposobami na zwiększenie popularności IGTV ma być wprowadzenie monetyzacji. W 2019 roku w serwisie udostępniono także możliwość oznaczania współprac reklamowych oraz dodawania poziomych filmów. (ak)