poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWideo w komunikacji. Jak powstaje animacja?

Wideo w komunikacji. Jak powstaje animacja?

Jak powstaje animacja? Jak wykorzystać wideo w komunikacji? Jak wyłonić dobrego podwykonawcę? Jak współpracować z domem produkcyjnym? Jak budżetować produkcje filmowe? Zapraszamy do oglądania filmów, w których podstawowe zagadnienia z dziedziny produkcji filmowej omawiał będzie Michał Gmitruk, producent filmów korporacyjnych. PRoto.pl jest partnerem cyklu.

Odcinek 1. Jak powstaje animacja
Powstawanie animacji to jeden z najbardziej złożonych procesów na rynku produkcji filmowej. Za pomocą ruchomej infografiki w prosty sposób można zaprezentować usługę lub produkt i jego funkcjonowanie. Korzyści płynących z inwestycji w animację jest wiele. Za jej pomocą możemy przyciągnąć uwagę, rozbawić, nauczyć, pochwalić, sprzedać czy po prostu powiedzieć, na czym nam zależy. Animacja to karuzela symboli, które opowiadają naszą treść precyzyjniej, szybciej i atrakcyjniej niż inne środki przekazu. Ponieważ w kanałach komunikacji zagościła ona na dobre, warto przybliżyć warsztat tego medium.

[[{“fid”:”17335″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

 

W kolejnym odcinku Michał Gmitruk i Patryk Leszczyński z agencji ITBC Communication opowiedzą o zaletach i procesie powstawania wideo case study. Zapraszamy do oglądania!

Michał Gmitruk

Producent krótkich form filmowych. Profesjonalista pod każdym względem. Z rynkiem mediów związany od 2000 roku. Najpierw jako fotograf i producent sesji zdjęciowych współpracował z takimi tytułami jak Przekrój, Forbes czy Harvard Business Review Polska. Zdobywał nagrody na konkursach fotografii prasowej. Absolwent Ekonomii na UW oraz Produkcji Fimowej i Telewizyjnej na Uczelni Łazarskiego.

Realizacja filmów: Michał Gmitruk Production www.gmitruk.com

Zobacz też blog

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj