Drugi dzień festiwalu upłynął pod hasłem prelekcji. Po pierwszym dniu emocje opadły – każdy mógł skupić się już na wybranych wystąpieniach, wśród których była m.in.: prelekcja przedstawicielki Samsung Electronics i Cheil Worldwide na temat technologii 5G, która wzbudziła duże zainteresowanie, ale też sporo kontrowersji.
Czytaj także: Wieści z Cannes. Dzień 1: Start!
Drugi dzień festiwalu to także prace nad briefami i zadaniami Young Lions. Wczoraj swoje case’y przygotowywali przedstawiciele kategorii PR i Media.
We wtorek odbyło się również wręczenie nagród dla najlepszych kampanii w kategoriach m.in.: Radio & Audio, Design i Mobile. Tu również kreacje nie zawiodły. Warto zwrócić uwagę na „SelfieStix” Pedigree – akcję, która miała ułatwić robienie z naszymi pupilami prostego selfie, czy kreację, która zdobyła Outdoor Grand Prix McDonald’s Restaurants of Canada „On you right”, w której logo marki zostało wykorzystane jako drogowskaz wyznaczający drogę do jednej z restauracji. GrandPrix w kategorii Design Lions przyznano dla kampanii „Trash isles”, która miała zwrócić uwagę na problem zanieczyszczania oceanów.
Festiwal Cannes Lions to poza ogromną dawką wiedzy i inspiracji także świetna zabawa i rozrywka. Drugiego dnia festiwalu odbyło się wiele imprez z gatunku „beach party”. Na taki sposób prezentacji swojej marki i zaangażowania uczestników festiwalu postawiła m.in. marka Spotify.
Dla PRoto.pl z Cannes – Karolina Partyka i Karolina Sirko z 24/7Communication
Czytaj też: Nagrody Young Creatives 2018. Do Cannes pojadą m.in. reprezentantki 24/7Communication