IKEA Centres, właściciel i zarządca centrum handlowego Wola Park, na przełomie lipca i sierpnia 2018 roku rozstrzygnął przetarg dotyczący obsługi komunikacyjnej obiektu. Od września za obsługę w zakresie public relations odpowiada Havas PR Warsaw. Agencja zajmuje się opracowaniem nowej strategii komunikacji centrum, działaniami media relations, a także wsparciem w bieżącej komunikacji i projektach realizowanych przez Wola Park. Z ramienia Havas PR Warsaw za współpracę z klientem odpowiadają Izabela Śnitko i Dominika Nosal z zespołu komunikacji korporacyjnej kierowanego przez Piotra Dobosza.
Z kolei działaniami w mediach społecznościowych dla Wola Parku od września zajmuje się Agencja Warszawa, której zadaniem jest opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego w social mediach oraz prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie. Za projekt odpowiada Katarzyna Flis.
Poprzednio działaniami PR Wola Parku zajmowało się Beyond PR, a za social media odpowiadało Fat Baby. (pp)