poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościYouTube pokaże, jak małe i średnie firmy wykorzystują serwis do promocji

YouTube pokaże, jak małe i średnie firmy wykorzystują serwis do promocji

YouTube ogłosił wydarzenie w ramach Międzynarodowego Tygodnia Małych Firm, w czasie którego pokaże, jak małe i średnie firmy wykorzystują serwis do promocji. Inicjatywa dotyczy także zakupów na żywo na platformie.

Dowiadujemy się, że wydarzenie Small Biz Day na YouTubie odbędzie się 24 czerwca 2021 roku i obejmie m.in. wywiady czy warsztaty. Serwis wyjaśnia, że dane pokazują, że 72 proc. małych firm w Stanach Zjednoczonych twierdzi, że portal pomaga im zwiększyć swoją obecność w internecie. Czytamy bowiem, że platforma jest wykorzystywana jako narzędzie do „wyróżniania produktów i usług” za pomocą budowania kontaktu z odbiorcami czy tworzenia odpowiedniej narracji.

Wydarzenie ma poprowadzić Cassey Ho, amerykańska przedsiębiorczyni, zajmująca się fitnessem w mediach społecznościowych – prowadzi swój kanał na YouTubie i witrynę sprzedającą odzież fitness. Jak tłumaczy serwis, ma ona ponad 5 mln subskrybentów i 800 mln wyświetleń, a jej kanał odniósł sukces przede wszystkim dzięki jej autentyczności i szczerości – stała się w ten sposób „godną zaufania marką dla widzów”. Oprócz tego pojawią się także inne osoby prowadzące swoje przedsiębiorstwa – opowiedzą m.in. o tym, jak zmienili swoje firmy podczas pandemii i wykorzystali YouTube do nawiązania kontaktu z klientami, a także dadzą wskazówki na temat tego, jak wyróżnić się w serwisie.

Źródło: youtube.com/Google Small Business

YouTube zaprasza też na „zakupy na żywo” w trakcie wydarzenia – jak tłumaczy, będzie to okazja do wyboru „jedynych w swoim rodzaju” produktów modowych czy kosmetycznych. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj