Litera T to dominujący motyw w logotypie imprezy, która odbędzie się w 2020 roku.
Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, logo ma symbolizować jedność wszystkich uczestników wydarzenia. Kolor czarny ma symbolizować różnorodność, owalny kształt ma nawiązywać do otwartego i pełnego akceptacji świata, natomiast czerwone koło ma symbolizować „siłę każdego bijącego serca”. Litera T odnosi się natomiast do nazwy miasta organizującego wydarzenie oraz słów Tomorrow oraz Team:
Ta symbolika jednak nie przekonała wszystkich. Dla niektórych jest ono zbyt staroświeckie, pojawiły się także skojarzenia z grą Pong, polegającą na odbijaniu piłeczki:
Inni twierdzą wręcz, że praca jest plagiatem logotypu Théatre de Liège:
Autorem logotypu jest tokijczyk Kenjiro Sano, założyciel pracowni MR_DESIGN. (ks)
Sprawdź szkolenie otwarte: Marketing sportu i sponsoring dla PR-owców | 30 września w Warszawie. Czytaj więcej…