Ogłoszono skład jury XVI edycji Złotych Spinaczy. Przewodniczącym został Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Samsunga w Polsce.
„Będę przywiązywał największą wagę do innowacyjności, ale też świeżości zgłoszonych projektów. Duże znaczenie będzie dla mnie również miała skuteczność przeprowadzonych działań, a więc czy dana akcja zrealizowała założone cele” – deklaruje Krynicki.
W tym roku skład jurorski powiększono do 78 osób (w tamtym roku były to 72 osoby). Jurorzy będą obradowali w czterech grupach.
Przewodniczącą pierwszej z nich została Marta Pokutycka–Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden. Jurorzy w tej grupie będą obradować nad projektami w kategoriach: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Efektywność, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Sport.
Drugą grupą kierować będzie Michał Nowosielski, założyciel agencji BIGTHINKSKI. Grupa będzie obradowała nad projektami z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity & CSR Communications, Social Media, Kreatywność, Moda i styl życia, Kultura i media.
Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych w Grupie Żywiec, będzie przewodzić trzeciej grupie, która będzie obradowała nad projektami z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Media Relations, Content Marketing – branded content, Custom Publishing, Research & Insight, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness.
Czwartą grupą jurorską będzie kierował Przemysław Mitraszewski, Managing Partner w Lighthouse. Grupa będzie obradowała nad projektami w kategoriach: Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, Public Affairs i lobbying, Komunikacja wewnętrzna, PR miejsca, miasta lub regionu, Employer Branding, Turystyka i rekreacja, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny.
Z pełnym składem jury można zapoznać się na stronie.
Zakres ocenianych przez grupy jurorskie kategorii konkursowych może ulec zmianie w przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii.
Zgłoszenia będą przyjmowane w trzech terminach. Pierwszy z nich upływa 13 sierpnia 2018 roku o godz. 16:00, drugi – 3 września o godz 16:00, a trzeci – 6 września o godz. 16:00.
Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów, które realizują projekty public relations w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (pp)