wtorek, 5 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościZnamy skład jury konkursu Złote Spinacze 2018. Olaf Krynicki przewodniczącym

Znamy skład jury konkursu Złote Spinacze 2018. Olaf Krynicki przewodniczącym

Ogłoszono skład jury XVI edycji Złotych Spinaczy. Przewodniczącym został Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Samsunga w Polsce.

„Będę przywiązywał największą wagę do innowacyjności, ale też świeżości zgłoszonych projektów. Duże znaczenie będzie dla mnie również miała skuteczność przeprowadzonych działań, a więc czy dana akcja zrealizowała założone cele” – deklaruje Krynicki.

W tym roku skład jurorski powiększono do 78 osób (w tamtym roku były to 72 osoby). Jurorzy będą obradowali w czterech grupach.

Przewodniczącą pierwszej z nich została Marta Pokutycka–Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy w Nationale-Nederlanden. Jurorzy w tej grupie będą obradować nad projektami w kategoriach: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Efektywność, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Sport.

Drugą grupą kierować będzie Michał Nowosielski, założyciel agencji BIGTHINKSKI. Grupa będzie obradowała nad projektami z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity & CSR Communications, Social Media, Kreatywność, Moda i styl życia, Kultura i media.

Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych w Grupie Żywiec, będzie przewodzić trzeciej grupie, która będzie obradowała nad projektami z kategorii: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Media Relations, Content Marketing – branded content, Custom Publishing, Research & Insight, Sektor spożywczy, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness.

Czwartą grupą jurorską będzie kierował Przemysław Mitraszewski, Managing Partner w Lighthouse. Grupa będzie obradowała nad projektami w kategoriach: Komunikacja antykryzysowa i/lub kryzysowa, Public Affairs i lobbying, Komunikacja wewnętrzna, PR miejsca, miasta lub regionu, Employer Branding, Turystyka i rekreacja, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny.

Z pełnym składem jury można zapoznać się na stronie.

Zakres ocenianych przez grupy jurorskie kategorii konkursowych może ulec zmianie w przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń do poszczególnych kategorii.

Zgłoszenia będą przyjmowane w trzech terminach. Pierwszy z nich upływa 13 sierpnia 2018 roku o godz. 16:00, drugi – 3 września o godz 16:00, a trzeci – 6 września o godz. 16:00.

Konkurs ma charakter otwarty. Skierowany jest do wszystkich podmiotów, które realizują projekty public relations w Polsce. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu branży i promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj