Obecne stanowisko:
Członek zarządu ds. komunikacji i marketingu
Od lutego 2020 roku członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu. Wcześniej dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej. Odpowiada za realizację strategii komunikacji korporacyjnej i marketingowej, a także rozwijanie kanałów digitalowych Orlenu w Polsce i za granicą. Wcześniej zajmował się także budową struktur i modelu biznesowego agencji mediowej, którą spółka chce stworzyć wraz z PZU.
Wcześniej pracował jako dyrektor ds. komunikacji w Grupie LOTOS, Grupie Energa i PZU. Był rzecznikiem Stadionu Wrocław w latach 2012-2016, a wcześniej dziennikarzem Telewizji Polsat (2008-2012). Pełnił ponadto funkcję członka rad nadzorczych w spółkach UNIPETROL, ORLEN Południe oraz PZU Zdrowie.
Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Stosunków Międzynarodowych oraz ukończył studia podyplomowe Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Europejskiej im. Józefa Tischnera w Krakowie.