Od września 2014 do lutego 2018 roku – dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy RASP.
Wcześniej – od listopada 2012 r. do 31 lipca 2014 r. Communications
Manager: w Viacom International Media Networks. Od marca 2012 dyrektor ds. strategii i zarządzania marką w agencji magnifiCo. Pracowała też w Dobra Communications. Od 2011 r. dyrektor ds. marketingu i strategii w studiu produkcyjnym ELM Ltd. W spółce odpowiadała za szeroko pojęte działania marketingowe, wizerunkowe i komunikacyjne oraz koordynację planów sprzedażowych firmy.
Wcześniej PR manager w Grupie Radiowej TIME, gdzie była odpowiedzialna za komunikację i działania PR związane ze stacjami Eska, Eska Rock i Vox FM. Równocześnie (od grudnia 2007 roku) pełniła funkcję PR managera w agencji interaktywnej Supermedia Interactive. Zajmowała się komunikacją zewnętrzną, relacjami z mediami oraz działaniami PR-owskimi związanymi z działalnością i rozwojem agencji.
Pracowała również m.in. w magazynie Media i Marketing Polska, była sekretarzem redakcji i redaktorem naczelnym w strukturach Wydawnictwa ViMedia (Boutique, Konsyliarz, Eden), współpracowała z wydawnictwami Bauer, Edipress, czy Hearst-Marquard Publishing. Przez rok była kierownikiem Biura ds. Zarządzania Projektami w Międzynarodowym Centrum Słuchu i Mowy (Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu) w Kajetanach.