Agnieszka Radawiec

0
56

Obecne stanowisko:
dyrektor marketingu sieci perfumerii Douglas Polska

Od lutego 2018 roku dyrektor marketingu sieci perfumerii Douglas Polska. Odpowiada za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej firmy, komunikację PR-ową, działania digitalowe, media społecznościowe, experiencial marketing oraz za program lojalnościowy marki.
Wcześniej, od października 2013 r. dyrektor ds. komunikacji marketingu w UPC.Odpowiedzialna była także za zrealizowanie strategii komunikacji marketingowej dla marki UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii, a także nowych produktów.
Radawiec posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu działaniami marketingowymi firm. Doświadczenie zdobywała m.in. w holdingu medialnym Eurozet, gdzie była odpowiedzialna m.in. za zarządzanie działem komunikacji marketingowej, opracowywanie strategii i pozycjonowania marek oraz w Grupie Euro RSCG Poland i Euro RSCG 4D, gdzie współtworzyła oraz wdrażała strategię komunikacji i promocji m.in. dla takich marek Orange, Telekomunikacji Polskiej, PKO BP i Grupy PZU.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj