Obecne stanowisko:
PR Directora w OTCF
Aleksandra Chalimoniuk od września 2021 roku pełni funkcję PR Directora w polskiej spółce odzieżowej OTCF. Stoi na czele działu odpowiadającego za budowanie wizerunku firmy i jej marek m.in. 4F, 4F Fuel, a także prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji 4F Pomaga. Do jej zadań należy również komunikacja zewnętrzna w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych.
Wcześniej od listopada 2017 roku była dyrektorem ds. komunikacji i public relations w międzynarodowej sieci handlowej JYSK. Było to nowe stanowisko w strukturach firmy, a jego utworzenie związane było z planami komunikacyjnymi JYSK w Polsce. Do jej głównych obowiązków należała budowa i realizacja strategii PR oraz dbanie o wizerunek firmy. Dodatkowo, Aleksandra Chalimoniuk odpowiadała za realizację działań employerbrandingowych, m.in. wzmacnianie i rozwijanie wizerunku firmy jako pracodawcy oraz optymalizację procesów komunikacji wewnętrznej.
Poprzednio Chalimoniuk pracowała w firmie Sokołów – najpierw jako manager ds. PR i komunikacji, a następnie jako dyrektor spółki ds. PR i komunikacji. Wcześniej przez kilkanaście lat związana była z Grupą TVN, gdzie pracowała jako reporterka w programach „Prosto z Polski”, „Czarno na białym” oraz „Polska i Świat”. Była też wydawcą Loży Prasowej w TVN 24. W Dzień Dobry TVN była współautorką „Sportowcy na emeryturze” oraz autorką cyklu „To cud, że żyję”. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów Zarządzanie Innowacją – Design Managment na SWPS.