Obecne stanowisko:
Associate Director w Partner of Promotion
31 lipca 2018 roku awansowała na stanowisko Associate Directora w Partner of Promotion. Zajmie się rozwojem kompetencji agencji w obszarze komunikacji digitalowej – skupi się na rozwoju oferty SEM, SEO, performance i content marketingu. Będzie też odpowiadać za rozbudowę usług z zakresu mediów społecznościowych i influencer marketingu.
Awansowana specjalistka w agencji Partner of Promotion pracuje od niemal sześciu lat. Poprzednio pełniła funkcję Account
Manager:a. Od dwóch lat kierowała zespołem, który realizował kampanie public relations zintegrowane z działaniami w digitalu i social mediach. Obecnie obsługuje m.in. Mercedes-Benz Warszawa, Ghelamco Poland, UPEMI, KOWR, Arla Foods, Polski Komitet Energii Elektrycznej oraz NIVEA Polska.
Przed dołączeniem do Partner of Promotion Cieśluk-Żebrowska pracowała w agencji Unicorn Media. Była także dziennikarką „Wprost” i Polskapresse (obecnie: Polska Press Grupa)