Od października 2014 dyrektor ds. komunikacji w Polskich Badaniach Internetu. Wcześniej – do grudnia 2007 roku – była acccount managerem w firmie ITBC Communication, a od stycznia 2008 – dyrektorem rozwoju biznesu NewsPoint w firmie NetSprint.pl. Odpowiadała za kontrolę jakości rozwiązania, wdrożenia, szkolenia klientów, organizację sprzedaży, działania marketing-mix oraz plany rozwoju usługi.
W ITBC zajmowała się realizacją projektów dla firm z sektora nowych technologii. W latach 2004-2005 pracowała jako account executive w Weber Shandwick (d. Prisma Communications, agencji PR należącej do McCann WorldGroup), gdzie odpowiadała za planowanie strategiczne i realizację projektów dla firm z obszaru nowych technologii: AgfaPhoto, Euronet, BT. Uczestniczyła też w projektach dla pozostałych klientów firmy: MasterCard, Danone, Grupa Żywiec oraz Abbott Laboratories.
W latach 2001-2003 pracowała jako junior account executive w On Board PR, gdzie prowadziła działania z zakresu PR produktowego (marki CASIO, Atlantic, SEIKO) i PR korporacyjnego dla Zibi Sp. z o.o., Uno Fresco Tradex oraz realizację kampanii „Zdrowe Zatoki” dla US Pharmacia. Opracowała metodologię Diagnozy Medialności Produktu, opatentowaną przez firmę.
Autorka pracy doktorskiej na temat “Metody pomiaru i oceny rezultatów działań public relations stosowane w Polsce” pod kierunkiem prof. Jerzego Olędzkiego.