Obecne stanowisko:
FCA Corporate PR
Manager: i rzecznik prasowy spółek Grupy Fiat Chrysler Automobiles w Polsce
Beata Dziekanowska, od 1 czerwca 2016 FCA Corporate PR Manager, a z dniem 1 listopada 2016 rzecznik prasowy wszystkich spółek Grupy Fiat Chrysler Automobiles w Polsce w zakresie instytucjonalnym.
Związana z FCA Poland (wcześniej Fiat Auto Poland) od 1998, gdzie była odpowiedzialna za działania Brand Promotion oraz zaangażowanie firmy w sporty motoryzacyjne, m.in. Puchar Alfa Romeo oraz Fiat Abarth Rally Team w ramach Samochodowych Mistrzostw Polski. W czerwcu 2007 roku została oddelegowana do Centrali Fiat Group Automobiles w Turynie na stanowisko Fiat Brand International Communication Manager, gdzie między innymi, koordynowała wprowadzenie na rynki światowe kultowego Fiata 500 oraz była odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii komunikacji i PR dla brandu Fiat Worldwide.
W latach 2009 do 2012 pełniła stanowisko Alfa Romeo HQ Brand Promotion Manager, gdzie była odpowiedzialna za obecność Alfa Romeo i Abarth na Międzynarodowych Salonach Samochodowych w Genewie, Paryżu oraz we Frankfurcie, realizację światowych obchodów stulecia marki Alfa Romeo w Mediolanie, udział marki w rajdach samochodów historycznych (m.in. Mille Miglia), samochodowych konkursach piękności (np. Ville d’Este), wprowadzenie nowych modeli na światowe rynki, m.in. Alfa Romeo 4C, była również współtwórcą wystawy w mediolańskim Triennale zatytułowanej „Il segno Alfa”. W latach 2012-2014 pełniła stanowisko Alfa Romeo HQ Communication Manager będąc odpowiedzialna za kampanie reklamowe, strategię komunikacyjną oraz wizerunek brandu Alfa Romeo. W latach 2014 – 2016 była odpowiedzialna za komunikację brandu Fiat Professional w ramach FCA Italy.