Emilia Kowalczyk

0
46

Od listopada 2015 manager director w HealthThink
W HealthThink public relations od listopada 2012 r., poprzednio na stanowisku Account
Manager:a, obecnie od listopada 2013 r. zajmuje stanowisko PR Managera w agencji HealthThink public relations. Do jej obowiązków należy planowanie strategii, zarządzanie projektami oraz kierowanie zespołem. Działania PR miała okazję prowadzić dla takich klientów jak: Ustronianka, Euro-Apteka, Dove, NZOZ Medicall, Towarzystwo Ubezpieczeń INTER Polska, Klinika Leczenia Niepłodności GAMETA, BGI Europe, Centrum Leczenia Otyłości oraz VIPMedica S.A.
Wcześniej współpracowała z wrocławską agencją Gut PR, dla której realizowała projekty w ramach obsługi klientów z branży FMCG oraz wellness. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj