Obecne stanowisko:
Dyrektor departamentu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Consulting w On Board PR.
Dyrektor departamentu Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Consulting w On Board PR. Poprzednio szef działu PR/CSR w Fabryce Komunikacji Społecznej, a wcześniej Associate Director w agencji Hill+Knowlton Strategies w dziale healthcare. W latach 2005 – 2007 r. pracowała już w agencji On Board PR, gdzie realizowała głównie projekty z branży farmaceutycznej. Od 10 lat związana z organizacją charytatywnej akcji wspierającej chorych na stwardnienie rozsiane „Podaj Serce”.
Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim oraz Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. Autorka pracy dyplomowej pt. „Kampanie PR jako przykład budowania wizerunku firm farmaceutycznych”. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu CSR w Akademii Leona Koźmińskiego. Odpowiada za koordynację prac zespołu healthcare m.in. dla takich klientów jak: GSK, AstraZeneca, Gedeon Richter, Polski Bank Komórek Macierzystych, Polka Unia Onkologii.