Menedżer zarządzający projektami z zakresu employer brandingu w firmie HRK S.A. Ma 12-letnie doświadczenie w branży HR. Zaczynała karierę jako dziennikarka radiowa. W HRK SA tworzyła od podstaw Portal Rynku Pracy HRK.PL; pełniła też funkcję Menedżera ds. PR i Marketingu. Odpowiadała za przygotowanie strategii i realizację procesu komunikacji wewnętrznej podczas fuzji firm.
Obecnie współpracuje z klientami w zakresie employer brandingu i komunikacji wewnetrznej – prowadzi badania wizerunku pracodawców, odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacyjnych. Występuje jako prelegent na konferencjach branżowych, ma na swoim koncie wiele artykułów na temat rynku pracy i budowania wizerunku pracodawcy. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Zarządzanie mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Posiada także doświadczenie w pracy z sektorem publicznym.